למרות הפוטנציאל הגדול שטמון ברשת הזו צריך להבין שמדובר בשיטת פרסום אחרת לגמרי ממודעות פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות החברתיות מתבססות על קהלים והתנהגות גולשים במטרה לכוון אליהם את המודעות הרלוונטיות ביותר ולעומתם בגוגל, הגולשים הרלוונטים הם אלו שחיפשו אתכם.
ברשתות חברתיות גולשים כדי להעביר את הזמן בעוד שבגוגל מחפשים כי רוצים לעשות / לקנות משהו.
קידום אתרים אורגני הוא תהליך של שיפור האיכות והכמות של תנועת משתמשים לאתר או לדף נחיתה ממנועי חיפוש. בכדי להיות ראשונים בתוצאות החיפוש זהו תהליך ארוך וסיזיפי הדורש ידע נרחב בשיטה ובאלגוריתם של גוגל. לא פשוט להיות ראשונים – אך לא בלתי אפשרי. במיוחד בשבילכם הקמנו צוות שמומחה קידום אתרים בגוגל הייעודי הוא חקר SEO קידום אתרים נרחב ובניית תשתיות לאתר שלכם.
כדי להגיע ללקוחות צריך להגדיר מילות מפתח שיגדירו מתי המודעה שלך תופיע – מגדירים מילות חיפוש
מסוימות שבמידה והגולש יחפש אותם בגוגל, הוא יתקל במודעה שלנו. לדוגמא, חברת הובלות תשתמש
במילת מפתח כמו 'הובלות לדירה חדשה', 'שירותי הובלות' וכו' – על מנת להופיע לגולש שמחפש שירותי הובלות לדירה חדשה.
כל 5-7 מילים יחולקו לקבוצת מודעות שיותאמו להן מודעות יחודיות.
הסיבה לחלוקה לקבוצות נובעת מהצורך להתאים מודעה מדויקת למילים דומות,
כמו לדוגמא שירותי הובלות עם מנוף ושירותי הובלות, ומהצורך לחלק את התקציב בצורה הגיונית.
כשמתחילים פרסום בגוגל חשוב להחליט על התקציב: כמה אתם מקצים ליום? לשבוע? לחודש?
לאחר שבחרתם את הסכום צריך לחלק את התקציב בין קבוצות המודעות שהגדרתם.
כשאתם בוחרים לפרסם במילת מפתח מסוימת אתם מתחרים בחברות אחרות שבחרו להשתמש בה כמוכם,
גוגל יציג את המודעה של החברה שהציעה את הסכום הגדול ביותר עבור המילה. לכן, כדי לאפשר לעצמכם
להופיע מעל המתחרים במחירים הגיוניים שתוכלו להרשות לעצמכם – יש צורך בניהול תקציב מסודר,
להחליט באיזה מילים תרצו לרכז יותר כסף ותוך כדי הרצת הקמפיין להבין מהן קבוצות המודעות שמניבות לכם יותר תוצאות.
פרסום בגוגל מהווה מקור הכנסה משמעותי.
רוצים לפרסם את העסק? להניב תוצאות מהפרסום ולראות את הרווחים בחשבון הבנק?
IL DIGITAL
מתמחה, קידום אתרים והקמת קמפיינים רווחים בגוגל ומזמינה אתכם להשאיר פרטים בטופס למטה.