שיווק בפייסבוק

מה זה שיווק בפייסבוק ולמה הוא חשוב?

תחשבו על זה שבעולם הדיגיטלי נמצא קהל שלם שרק מחכה להיחשף למוצר שלכם.

שיווק בפייסבוק / קידום באינסטגרם

משפך שיווק בפייסבוק הוא התהליך שעובר הלקוח שלנו מהרגע שהוא צופה במודעה הראשונה  ועד שהוא רוכש את שירותינו. 

משפך שיווקי נמצא ברשתות החברתיות שנכנסו לחיינו כפלטפורמות לשיתוף מידע. היום אנחנו נמצאים בנקודת מפנה שבה למרבית האנשים בעולם יש גישה לרשת חברתית כזו או אחרת והצורך לשתף מידע רק הולך וגובר. אין ספק, שיווק בפייסבוק ואינסטגרם יכולים למקם את העסק שלכם על המפה, ולהפיץ את הבשורה לקהל נרחב של לקוחות. חשוב לדעת, שלמרות שהפלטפורמות(פייסבוק ואינסטגרם) נגישות כל כך – לא כל אחד ידע לקדם את העסק בצורה הנכונה. לכן חשוב לבחור בעל מקצוע שידע לדבר את השפה שלכם, יבין את הצרכים שלכם ויוביל אתכם בדרך השיווק הנכונה.

נגן וידאו

קמפיין בפייסבוק

סוגי קמפיינים

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים קמפיין שיווק בפייסבוק?

קמפיין תנועה נועד להעביר גולשים מהפייסבוק / האינסטגרם לאתר החברה. 

במטרה שיבצעו פעולה כלשהי באתר

- השארת פרטים 
- צפייה במאמרים 
- ביקור בעמודים מסוימים כמו 'צור קשר

- חיוג ישיר לבעל העסק 

מהרגע שהגולש לוחץ על המודעה הוא מסומן ע''י תוכנת מעקב של פייסבוק  שנקראת גם 'פייסבוק פיקסל'. 
התוכנה מתעדת את הפעילות שלו באתר 
ואנחנו מוסיפים אותו לקהל מסוים לפי הפעולות שביצע. 
לקהל המסוים הזה נפנה במסרים חוזרים באמצעות קמפיינים נוספים. דוגמא לקהל כזה: גולש ששהה מעל 5 דקות באתר. 
בד''כ אנשים סוגרים את האתר בתוך פחות מדקה ולכן,  כשגולש שוהה באתר כמה דקות טובות, 
הוא מביע עניין בעסק שלנו והוא ללא ספק לקוח פוטנציאלי  שכדאי )וקל יותר( לחמם אותו לעבר הקנייה. כל מה שנשאר לנו לעשות זה להמשיך לפנות אליו  בקמפיינים חוזרים, מבצעים, הטבות, עדויות מלקוחות וכדומה  עד שהוא ירכוש את השירות/ המוצר שיש לנו להציע לו. 

בקמפיין מעורבות אנחנו משתפים פוסט קיים או יוצרים אחד חדש  ומפרסמים אותו לקהל היעד שלנו במטרה לצבור תגובות, לייקים ועוקבים. 

כל מי שסימן לייק, הביע עניין, הגיב ושיתף נספר ע''י פייסבוק  ואפשר להוסיף אותו לקהל מיוחד שניצור, 
קהל של אנשים שכבר הביעו עניין בעסק 
ושיהיה יותר קל למכור להם את השירות שלכם. 
אבל זה לא הכל… בקמפיין מעורבות יש עוד אפשרות מדהימה  לחיזוק האמינות של הגולשים בעסק שלכם. 
יש אופציה להשתמש בכפתור 'סמן לייק בדף' בפוסטים שנעלה  כדי להגדיל את מספר העוקבים הרלוונטיים שלנו בדף. זו אחת הדרכים הטובות ביותר לצבור לייקים רלוונטיים בדף, 

מאנשים שבאמת צריכים את השירות שלכם. 
ככה האלגוריתם של פייסבוק ילמד להציג את הפרסומים שלכם  לאנשים בעלי סבירות גבוהה יותר לרכוש מכם. 

זה הקמפיין שיביא לכם עוד כסף לחשבון. 
זה הקמפיין שיהפוך גולש מסוקרן ללקוח משלם.  זה הקמפיין שבו התכל'ס קורה, 
כל מאמצי השיווק מתרכזים לנקודה אחת:  מכירות! 

קמפיין מכוון המרות נועד להעביר גולשים לאתר שלכם.  במטרה לבצע דבר אחד: המרה. 
המרה יכולה להיות רכישה מהחנות או השארת פרטים,  תלוי בסוג השירות שלכם. 

זה קמפיין יקר וארוך יותר משאר הקמפיינים ועם זאת, 
בטווח של 3 חודשים - הוא הכי משתלם. 
במהלך הקמפיין פייסבוק מתעדת כל אירוע המרה שבוצע 
באתר. האפליקציה לומדת את הדפוסים של הגולשים שקונים מכם, 
ומציגה את הפרסומות לגולשים עם דפוסים דומים כדי להשיג כמה שיותר המרות.

לפעמים עסקאות נסגרות דרך התכתבויות בצ'אט,  אז למה שלא נסגור עסקאות גם משם? 

נעשה את זה חכם:  
נפנה לקהל שאנחנו יודעים בוודאות שמעוניין בנו  שיש סיכוי גדול שהוא יקנה מאיתנו. 
לא נתחיל לעבור אחד אחד בהודעות יזומות,  לאף אחד אין זמן לזה. 
נתן לקהל המעוניין לפנות אלינו קודם, 
נשתמש בקמפיין הודעות. 

קמפיין הודעות דומה לקמפיינים רגילים חוץ

מכפתור אחד קטן למודעות בקמפיין הזה מתווסף לחצן 'שלח הודעה'. 
הגולש המעוניין שהתעניין במודעה לוחץ על הכפתור ושולח לנו  הודעה.
הוא זה שמתחיל את הפניה - הוא זה שמעוניין. 
אתם קולטים את היתרון של שיווק בפייסבוק? אתם לא צריכים לחמם אותו,  
כי הוא כבר בא מחומם! 

מומלץ להשתמש בקמפיין הזה ללקוחות שכבר נחשפו לחלק מהתכנים שלנו  או שביקרו באתר שלנו וכמעט השאירו פרטים, 
אפילו כאלו שכבר שלחו הודעה בעבר. 
העיקר שקהל היעד יהיה מעוניין בנו בצורה כלשהי,  
והלחיצה על הכפתור תגרום לו לבצע אקטיבציה, 
כלומר להפוך מצופה פסיבי למתעניין פעיל. 

שיווק בפייסבוק | פרסום ממומן בפייסבוק

איך אנשים מחליטים אם לקנות מכם בפייסבוק?

לפני שנצלול לעומק, יש לנו שאלה בשבילכם: מזהים את התופעה הזו? 
אתם שומעים על טלפון חדש שיצא לשוק, 
אבל אתם לא הולכים לחנות וקונים אותו מיד.  אתם לוקחים את הזמן, נותנים להחלטה להתבשל… רק אחרי שבדקתם,  קיבלתם המלצות מכמה חברים,  ראיתם ביקורות וסרטונים, רק אז, אתם הולכים לחנות וקונים אותו. לתהליך שעברתם אנחנו קוראים 
'הבשלה' או 'חימום לקוח' והדרך שבה היא נעשית נקראת משפך שיווקי (שיווק בפייסבוק).

מהרגע שהצופה נתקל בנו לראשונה הוא עובר 4 שלבים שהופכים אותו מצופה מסוקרן – ללקוח משלם. 
בואו נקרא לצופה הזה "אלברט" ונסביר מה קורה לו בכל שלב במשפך

חשיפה 

אלברט נתקל במודעה של חברת שיפוצים,  הוא בדיוק עבר לדירה חדשה והוא מעוניין לשפץ אותה,  אז הוא לוחץ על המודעה מתוך סקרונות  ומנסה להבין מה החברה מציעה לו.  כאן אלברט עובר לשלב הבא… 

עניין 

אז אלברט שלנו לחץ על המודעה ונכנס לאתר החברה,  הוא רואה קצת דוגמאות ומתרשם לטובה.  אבל, כנראה שהוא לא ישאיר פרטים או יתקשר 🙂  אלברט רוצה לתת להחלטה להתבשל  ואנחנו צריכים לשמר את הנושא הזה בראשו. 

רצון 

כאן הכסף מתחיל לדבר…  אחרי שאלברט כבר נחשף לכמה תכנים שלנו  הוא מכיר את החברה ואת העבודות המעולות שלה  הוא מעוניין מאוד אבל חסר לו עוד 'פוש' קטן  לפני שהוא מרים טלפון או משאיר פרטים. 

רכישה 

לאחר שאלברט התקשר או השאיר פרטים השיפוצניק מתקשר אליו קובע איתו פגישה ונותן לו הצעת מחיר  אלברט חותם עליה ומשלם לחברה העסקה נסגרה! 

התהליך הזה לוקח זמן… 

יש לכם שירות או מוצר שהעסק שלכם מספק? 
רוצים להגדיל את ההכנסות החודשיות שלכם בקביעות? 
הצטרפו אלינו – IL DIGITAL 
סוכנות הפרסום היחידה שמבינה איך הלקוחות חושבים בכל שלבי המכירה  שתדבר לרגש של הקהל שלכם, 
תבטל את כל ההתנגדויות, 
ותוביל אותם צעד צעד עד לסגירת עסקה. 

נגישות

הטופס נשלח בהצלחה

תודה שנרשמתם מיד אחד מנציגנו יחזור אליכם בנתיים תוכלו לתת לנו לייק או עוקב תרגישו חופשי ;)